Raftul cartilor mele...



Fiecare carte citita imbogateste cititorul cu o noua experienta de viata!


Intentia mea nu este sa-mi insiruiesc aici cultura acumulata, ci doar de a recomanda mai departe ce am reusit sa citesc pana acum:

1.Lorelei- Ionel Teodoreanu
2.Despre lucruri simple - Mihaela Radulescu
3.Panza de paianjen- Cella Serghi

2013:
1. Prins intre ani - Carmen Macovei

2. Trei motive - Gabriela Vranceanu Firea
3. Papusa de hartie - Luan Mitchell Halter
4. Astenii de buzunar - Marius Tuca
    - Femeile
8. Simona Catrina - Sex in (per)versiune clasica
9. Mananca, roaga-te, iubeste - Elizabeth Gilbert
10. Dragostea dureaza 3 ani - Frederic Beigbeder 
11. Jurnal - Oana Pellea
12. Viata nu-i croita dupa calapod - Aurora Liiceanu 
13. Ceai fierbinte cu lamaie si miere - Catherine DeVrye
14. Rendez-vous cu lumea - Aurora Liiceanu 
15. Formula fericirii - Stefan Klein
16. Singura si nu regret - Marjorie Hillis
17. Fetele bune ajung in rai, fetele rele ajung unde vor - Ute Ehrhardt
18. Dincolo de bine, dincoace de rau - Aurora Liiceanu, Alice Nastase
19. De ce femeile uita greu si barbatii repede - Marianne J Legato
20. Totul despre sex - Candace Bushnell
21. Fiul risipitor - Radu Tudoran

Urmeaza:
P.S. Te iubesc - Cecelia Ahern
Noi suntem zeite - Alice Nastase
Fericiti pentru totdeauna - Nora Roberts
O zi - David Nicholls
Povestile unei inimi - Diana Florina Cosmin
Cel care ma asteapta - Parinoush Saniee
Viata lui Pi - Yann Martel

Poezie pentru suflet:
1. OCTAVIAN PALER
2.TUDOR ARGHEZI
3.NICHITA STANESCU
4.NICU ALIFANTIS
Femeie, niciodata n-am crezut ca te voi iubi atat de mult!
5.GEORGE TOPIRCEANU
Octombrie
6.ADRIAN PAUNESCU
Cantec femeiesc
7. SPIRIDON POPESCU

Doar fragmente din:

1.CHARLIE CHAPLIN - In ziua in care m-am iubit cu adevarat
2.PABLO NERUDA - Cine moare?
3.VICTOR HUGO - Barbatul si femeia
4.MIHAELA RADULESCU
Intreaba-ma orice - Instructiuni de folosire a femeii
Niste raspunsuri - Mic tratat de dor
5.DAN PURIC - Rostul
6.SEGA - Namaste - Interviu
7.ALICE BUCIUTA-NASTASE - Daca as fi putut sa aleg
8.IRINA B - FLUTURI - Viata nu te-ntreaba
9.IUSTINA TALEA
Tu, al meu
Frumusetea e despre cum te simti
Dor de iarna
Am mai invatat cateva lectii






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...